Odpowiedzi

2009-11-15T09:32:55+01:00
Megastar jest to super bohater, który ma moc latania, super siłę jest bardzo uczynny i miły każdy go uwielbia bo codziennie ratuje nasz świat.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T09:35:29+01:00
Przechodzący obok mnie pan na ulicy jest bardzo szczupły. jego twarz jest pomarszczona i smutna. Gdy spojrzałem na jego oczy były piękne lecz zawiedzione. Jego usta było bardzo suche jakby nic nie pił. Gdy obejrzałem go do konca zrozumiałem że jest bezdomny. Był on niskiego wzrostu, ale przyciagał ludzi wzrok na jego oczy, wygladaly jakby były magiczne i wszyscy zaczeli otaczac go.