Odpowiedzi

2009-11-15T09:48:53+01:00
Mój Kolega To prawdziwy Spartanin.
U mnie w SZKOLE pANUJA SPARTAŃSKIE wARUNKI.
Mój Kolega Tomek toleruje Spartańskie Zachowanie.
Niema To jak Żyć Po spartańsku.
13 2 13
2009-11-15T09:51:20+01:00
Spartanin to mieszkaniec starożytnej Grecji.
W niektórych miejscach na świecie panują spartańskie warunki.
Myślę, że w szkole nie ma już czegoś takiego jak spartańskie wychowanie.
Nie potrafię żyć po spartańsku
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T09:52:59+01:00
Mój kuzyn odebrał spartańskie wychowanie w dzieciństwie.
Na wsi żyje się po spartańsku.
Biedni ludzie żyją w spartańskich warunkach.
Spartanin był naprawdę dobrze zbudowany.
11 3 11