Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T09:48:32+01:00
A) napewno bo -2-3=-5
-2+3=1
13 4 13
2009-11-15T10:33:43+01:00
Sprawdzam A
|-2-(-5)|=|3|=3
|-2-1|=|-3|=3 tu się zgadza

sprawdzam B choć już nie trzeba
|-2-0|=2
|-2-2|=4 nie zgadza sie bo usza być takie same

sprawdzam C choć już nie trzeba
|-2-(-4)|=|2|=2
|-2-4|=|-6|=6 nie zgadza sie bo usza być takie same

sprawdzam D choć już nie trzeba
|-2-(-3)|=|1|=1
|-2-(-4)|=|2|=2 nie zgadza sie bo usza być takie same
16 4 16