Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:04:36+01:00
Tak to prawda:
zdolności? możemy świetnie grać w siatkę ale to nie znaczy że jesteśmy zawodowymi siatkarzami.
wybory? leże człowiek na ulice zemdlał lub potrąciło go auto co robimy? jedni uciekną i to będzie znak że są tchórzami że życie drugiego człowieka niewiele znaczy. Inni pomogą być może uratują czyjeś życie to będzie świadczyło o ich odwadze odpowiedzialności dojrzałości.
to nasze wybory tak naprawdę kształtują opinie o nas samych!
2009-11-15T10:11:29+01:00
Nasze wybory o wiele bardziej ukazują kim jesteśmy niż nasze zdolności. Życie to długa prosta droga która ma wiele mniejszych dróg odchodzących od niej. Po drodze spotykamy wiele osób. Znajdujemy swoje hobby zgodne z zdolnościami, lecz one tylko urozmaicą nam tą drogę. Aby dojść do celu musimy się w pewnym momencie zatrzymać się i podjąć decyzję. Zawsze bez względu na to czy decyzja jest słuszna czy nie poniesiemy jej konsekwencje. Nasze wybory świadczą o odpowiedzialności za siebie i innych a zdolności to tylko sposób spędzania wolnego czasu.
1 5 1