Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:10:02+01:00
Dla zycia na ziemi powstanie szaty roslinnej bylo bardzo ważne , ponieważ rosliny w procesie fotosyntezy wytwarzają tlen bez którego życie byłoby niemożliwe ( niewiem czy o to chodzi )
35 4 35
2009-11-15T13:00:29+01:00
Ogromne - rośliny zaczęły produkować tlen niezbedny nam do zycia
23 3 23
2009-11-15T14:41:33+01:00
Powstanie szaty roślinnej na ziemi umożliwiło życie organizmom cudzożywnym na przykład zwierzętom do zamieszkania lądów z powodu produkcji tlenu.Po za tym rośliny stanowiły później pożywienie dla części zwierząt nazywanych z tego powodu zwierzętami roślinożernymi.Po co polować na innych, skoro można znaleźć pożywienie w łatwiejszy sposób, bez większego wysiłku - przystosowanie zwierząt na drodze ewolucji
;)
32 4 32