Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:24:47+01:00
Błędny rycerz - człowiek oderwany od rzeczywistości
podnieść rękawice - przyjąć wyzwanie na pojedynek
rycerski honor - wyniosły, zasłużony
rycerski wobec kobiet - szlachetny, uczciwy
obejść się z kimś po rycersku - uczciwe stawiać sprawę
walczyć z podniesioną ... - walczyć dumnie
śpiący rycerz - otuminiony
78 3 78
2009-11-15T10:26:53+01:00
1 śpiący rycerz- czlowiek niemrawy ,wolny odpowiednikiem tego jest
zenska śpiaca królewna
2 rycerski honor-oznacza odwage i poswiecenie kosztem smierci,rycerz nie
mogl opuscic pola walki nawet w beznadziejnej sytuacji
3 rycerski wobec kobiet-mysl o ukochanej kobiecie dodaje rycerzowi sil
w walce
4 obejsc sie z kims po rycersku- oznacza ze nawet w przypadku zwyciestwa
nalezy zachowywac sie honorowo nie
gardzac pokonanym
5 podniesc rekawice- przyjac wyzwanie do walki
6 ŚPIĄCY RYCERZ- w Tatrach turnia ukazujaca postac spiacego rycerza
7blędny rycerz-średniowieczny rycerz wedrujacy w poszukiwaniu przygod
i broniacy slabszych
8walczyc z podniesiona przylbica-walczyc sdo konca nie odpuszczac
24 2 24