Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:16:15+01:00
Do Szkoły Warto Chodzić Powieważ Można Tam Się Wiele Nauczyć.Poznać Nowych Przyjaciół.Zjeść Obied.
2009-11-15T10:18:30+01:00
Do szkoły trzeba chodzić, aby zdobywać nowe umiejętności. Uczymy się tam nowych rzeczy. Języki obce, których się uczymy ułatwią nam porozumienie się z obcokrajowcami. Dzięki nauce zdobędziemy zawód. Rozwijamy swój język i nowe umiejętności. W szkole poznajemy nowy kolegów i koleżanki.
2009-11-15T10:18:45+01:00
Moim zdaniem warto chodzić do szkoły, gdyż bez niej ciężko pójdzie w przyszłości. Aby znależć prace trzeba mieć wykształcenie lub zakończoną szkołe zawodowa. W szkole jest dużo przedmiotów, które pomagaja, aby dożyc do celu. wszyscy uczniowie narzekaja na szkołe chociaz gdy sie dwa tygodnie nie chodziło to i tak sie do niej zateskni. Musimy chodzić do szkoły, gdyż szkoła jej sama nazwa mówi ze naucza nas, gdybysmy nie chodzili do szkoły nie umielibysmy czytac, pisac, a nawet dobrze wymawiać jezyka ojczystego. mysle ze warto chodzic do szkoły, bo bez niej nikt z nas niema dobrej przyuszłości.