Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:04:15+01:00
- Wybieraj produkty, które nie posiadają zbędnych opakowań.

- Wybierając się do sklepu zabieraj koszyk lub lnianą torbę na zakupy.

- Wielokrotnie używaj torby foliowe.

- Oszczędniej korzystaj z papieru - staraj się wykorzystać obie strony kartki.

- Korzystaj z gazet i magazynów razem z kolegami i koleżankami.

- Zamiast jednorazowych baterii kupuj baterie nadające się do ładowania tzw. akumulatorki.

- Unikaj jednorazowych kubków, talerzy, sztućców i ręczników.

- Kupuj napoje, jedzenie, środki chemiczne w opakowaniach, które można zwrócić lub ponownie napełnić. Unikaj jednorazowych butelek, puszek czy kartoników.

- Ubrania i buty w których już nie chodzisz oddaj komuś innemu – nie wyrzucaj do kosza.

- Zbieraj i sprzedawaj surowce wtórne: szkło, puszki aluminiowe, makulaturę.

2 5 2
2009-11-15T11:48:32+01:00
Mamy rady na odpady czyli: recykling, oszczedzanie wody, energii, odnawialna źródła energii, nowoczesne oczyszczlnie ścieków, spalarnie śmieci itp.