Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:50:50+01:00
2Ba+O2--->2BaO
2Al+6HCl---->2AlCl3+3H2
Fe2O3+3H2SO4--->Fe2(SO4)3+3H2O
PbCl2+Na2S-->2NaCl+PbS
2009-11-15T10:51:56+01:00
A)2Ba+O2---2BaO
b)2Al+ 6HCl---2AlCl3+3H2
c)Fe2O3+3H2SO4---Fe2(SO4)3+3H2O
d)PbCl2+Na2S---PbS+2NaCl
1 5 1
2009-11-15T11:06:44+01:00
2Ba + O2 -->2BaO
2Al + 6HCL -->2AlCl₃ + 3H₂
Fe2O3 + 3H2SO4 -->Fe₂(SO₄)₃ + 3H₂0
PbCl2 + Na2S --> PbS nierozpuszczalne + 2NaCl