1.Na jednorazowe mycie twarzy ,rąk i zębów zużywa się około 10 l wody.Na jednorazowe mycie naczyń o 50% więcej.Do procesu prania w pralce automatycznej zużywa się dziesięć razy więcej wody niż do mycia naczyń .Ile litrów wody zużywamy jednorazowo do mycia naczyń oraz w pralce automatycznej ?

3

Odpowiedzi

2009-11-15T10:42:32+01:00
Do mycia naczyń zużywamy 15 litrów a w pralce 150 litrów
11 1 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:45:33+01:00
10 l- mycie rąk, zębów, twarzy
10l +50% z 10 l= 10 l+5 l=15l- mycie naczyń
15l x 10= 150l- pranie w pralce automatycznej
7 3 7
2009-11-15T10:52:26+01:00
Mycie twarzy,rąk i zębów = 10litrów lub jak to woli 10l
Mycie naczyń = (50% x 10l) +10l =(0.5 x 10l) +10l= 5l +10l =15l
Pranie w pralce automatycznej = 10x 15l= 150l

Mycie naczyń jednorazowej + pranie w pralce automatycznej =150l + 15l= 165l
Odp:Do mycia naczyń jednorazowo oraz w pralce automatycznej zużywamy 165 litrów wody.
9 4 9