Uzupełnij mianowniki ułamków:
0,6=3/?
0,4=2/?
0,2=1/?
0,8=4/?
0,25=1/?
0,5=1/?
0,75=3/?
0,9=9/?
0,02=1/?
0,05=1/?
0,004=1/?
0,008=1/?

Uzupełnij liczniki ułamków:
0,3=?/10
0,8=?/5
0,5=?/2
0,2=?/5
1,4=1 i ?/5
1,05=1 i ?/20
6,35=6 i ?/20
0,375=?/8
5,08=5 i ?/25
3,125=3 i ?/8
9,105=9 i ?/200

Z góry dzięki! ;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:47:51+01:00
0,6=3/5
0,4=2/5
0,2=1/5
0,8=4/5
0,25=1/4
0,5=1/5
0,75=3/4
0,9=9/10
0,02=1/50
0,05=1/20
0,004=1/250
0,008=1/125

0,3=3/10
0,8=4/5
0,5=1/2
0,2=1/5
1,4=1 i 2/5
1,05=1 i 1/20
6,35=6 i 7/20
0,375=3/8
5,08=5 i 2/25
3,125=3 i 1/8
9,105=9 i 21/200

I już, prosiłabym o naj odpowiedź.
2009-11-15T10:49:54+01:00
Uzupełnij mianowniki ułamków:
0,6=3/5?
0,4=2/5?
0,2=1/5?
0,8=4/5?
0,25=1/4?
0,5=1/2?
0,75=3/4?
0,9=9/10?
0,02=1/50?
0,05=1/20?
0,004=1/250?
0,008=1/125?

Uzupełnij liczniki ułamków:
0,3=?3/10
0,8=?4/5
0,5=?1/2
0,2=?1/5
1,4=1 i ?2/5
1,05=1 i 1/20
6,35=6 i ?7/20
0,375=?/8
5,08=5 i ?2/25
3,125=3 i ?1/8
9,105=9 i ?21/200
2009-11-15T10:50:10+01:00
0,6=3/10
0,4=2/10
0,2=1/10
0,8=4/10
0,25=1/100
0,5=1/10
0,75=3/100
0,9=9/10
0,02=1/100
0,05=1/100
0,004=1/1000
0,008=1/1000
0,3=3/10
0,8=8/5
0,5=5/2
0,2=2/5
1,4=1 i 4/5
1,05=1 i 1/20
6,35=6 i 35/20
0,375=375/8
5,08=5 i 1/25
3,125=3 i 125/8
9,105=9 i 105/200