Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:50:04+01:00
Pobierz sobie Media Player Classic i otwieraj przez niego
http://www.dobreprogramy.pl/Media-Player-Classic,Program,Windows,12273.html
albo polecam też dobry kodek ffdshow
http://www.pobieralnia.pl/pobierz-431.html
2009-11-15T10:50:09+01:00
Http://www.instalki.pl/programy/download/antyspyware/ComboFix.php

użyj tego programu po jego uzyciu powinno byc wszystko dobrze :)
2009-11-15T10:51:01+01:00
Sprzeczność kodeków. One mogą niezły bałagan zrobić.