Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:57:39+01:00
Są to:
psalmodia - prosty wykonywany solo śpiew
responsoria - w melodyce ornamentalnej rozbudowane śpiewy, krótkie i w swobodnym stylu
antyfona - krótkie utwory, które są zazwyczaj refrenami w psalmach

1 5 1
2009-11-15T12:01:37+01:00
Podział chorału gregoriańskiego na śpiewy mszalne i pozamszalne
2009-11-15T12:02:23+01:00
Psalmodia - prosty wykonywany solo śpiew
responsoria - w melodyce ornamentalnej rozbudowane śpiewy, krótkie i w swobodnym stylu
antyfona - krótkie utwory, które są zazwyczaj refrenami w psalmach

miałam to na muzyce ostatnio ;pp