Uzupełnij.
DreiBig, .............................., ..........................., dreiunddreiBig, ......................unddreiBig, ........................., sechs........................., ..........................und........................, ..............................dreiBig, .........................., vierzig.

PS.Bardzo potrzebne na jutro!
Z ćwiczeń do niemieckiego: Kompass 1.
Siostra potrzebuje rozwiązania..
Z góry dziękuję... ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:59:57+01:00
DreiBig, einunddreiBig, zweiunddreiBig, dreiunddreiBig, vierunddreiBig, funfunddreiBig, sechsunddreiBig, siebenunddreiBig, achtunddreiBig, neununddreiBig, vierzig
2 3 2
2009-11-15T11:14:19+01:00
DreiBig, .einsunddreiBig, zweiunddreiBig, dreiunddreiBig, vierunddreiBig, .funfunddreiBig, sechsunddreiBig, siebenunddreiBig, achtunddreiBig, neununddreiBig, vierzig.

pozdro ;*
1 1 1