Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:01:34+01:00
1 ar = 100m²

7 ar = 700m²

1m² - 0,3kg
700m² - x

x=700 *0,3 = 210 kg

pozdrawiam
2009-11-15T11:13:14+01:00
1 ar = 100m²

7 ar = 7 x 100m² = 700m²

1m² =0,3kg
700m² = 700 x 0,3kg = 210 kg

Odp. Potrzeba 210 kg.
2009-11-15T11:14:42+01:00
1 ar = 100m²
7 ar = 7 x 100m² = 700m²

1m² =0,3kg
700m² = 700 x 0,3kg = 210 kg

odp. rolnik potrzebuje 210 kg ziaren na zasianie 7 arów pola.