Odpowiedzi

2009-11-15T11:01:59+01:00
To znaczy że człóowike jest włonczony w spólnote kościała przy chrzcie. Jak chrzci się dziecko to znaczy że włancza się go do wspólnoty kościoła .(wiem to bo miałam to na religi i ks. nam mówił)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:08:06+01:00
Włączony we wspólnotę kościoła tzn. :
człowiek który został włączony we wspólnotę kościoła wcześniej przyjął sakrament chrztu świętego, uczestniczy w nabożeństwach kościelnych. Chrześcijanin może stać się narzędziem Ducha Świętego tylko we wspólnocie, bo w tej wspólnocie dopiero staje się sakramentem, widzialnym i skutecznym znakiem Ducha Świętego. W ten sposób Kościół się buduje i w ten sposób tylko możemy włączyć się w wielkie dzieło budowania jedności i wspólnoty całego rodzaju ludzkiego z Bogiem i pomiędzy sobą.
1 4 1