Odpowiedzi

2009-11-15T11:10:55+01:00
Przemiana pokoleń paprotników przebiega podobnie jak u mszaków. Cyklicznie po sobie występuje pokolenie haploidalne i diploidalne.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:23:46+01:00
- należą do roślin skrytopłciowych. Nie mają ani kwiatów , ani nasion. Rzomnażają sie za pomocą maleńkich zarodników.
-były one pierwszymiroślinami jakie skolonizowały ląd. powstały ok. 400 milionów lat temu.
- rozmnażają się płciowo.
5 4 5