Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:37:03+01:00
Górna podstawa -> 4cm
Dolna podstawa -> 7 cm
Ramię prostopadłe -> 4 cm
Drugie ramię trapezu -> 5 cm

Obwód -> 4cm + 7cm + 4cm + 5cm = 20 cm

Nie wiem czy dobrze, ale chyba tak ;P
1 1 1
2009-11-15T14:45:50+01:00
Górna podstawa = 4cm
Dolna podstawa = 7 cm
Ramię prostopadłe = 4 cm
Drugie ramię trapezu = 5 cm

Obwód = 4 + 7 + 4 + 5 = 20 cm
1 5 1