Odpowiedzi

2009-11-15T11:11:56+01:00
W szwecji trwa 40minut
Bo tak:
45min - 112.5%
x - 100%

45x100/112.5= 40min
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:14:31+01:00
100%-szwedzka szkoła
o 12,5% dłużej- 100%+12,5%= 112,5%-polska szkoła
112,5% * x= 45
1125/1000 * x = 45
x= 45*1000/1125
x=40 min

To zad jest na 100% dobre bo je na lekcji robiliśmy ^^ xD
a i: * -oznacza mnozenie jbc a / ułamek :P
pO0ozdro :)
2009-11-15T11:21:14+01:00
45 -> 112,5 %
x->100%

x=45*100% / 112,5 %
x=4500/112,5
x=40 min.

Lekcja w szkole szwedzkiej trwa 40 min.