Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:22:11+01:00
250-100%
X-69%
X=172.5
250-172.5= 77.50
Odp Buty w sklepie butik kosztowały 77.50
1 5 1
2009-11-15T11:22:41+01:00
250 zl- cena w AGACIE
250 zl- 69% z 250 zł= 250 zl- 172,5 zl=77,50 zl-cena w sklepie BUTIK
1 5 1
  • addy
  • Początkujący
2009-11-15T11:52:01+01:00
250zl.-100%
x -69%


250*69%
______ =2,5*69=172,5zl
100%


250-172,5=77,5 zl
1 5 1