Odpowiedzi

2009-11-15T11:25:05+01:00
Pp-pole pierścienia
R-dł.promienia koła zew.pierścienia
r-dł.promienia wew.pierścienia.
r=3
R=6
Pp=πR(kwadrat)-πr(kwadrat)
Pp=π6(kwadrat)-π3(kwadrat)
Pp=36π-9π
Pp=27π(cm kwadratowych)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:37:30+01:00
P=πr² -wzór na pole koła

r- promień koła
P₁=π×6²
P₁=36π

P₂=π×3²
p₂=9π

Pole pierścienia=P₁-P₂
Pole pierścienia=36π-9π
Pole pierścienia=27π
1 5 1