Odpowiedzi

2009-11-15T13:50:51+01:00
Dane: Cp=20% mr=300g
Szukane: ms=? mw=?
Wzory: ms=Cp(razy)mr(podzielone przez)100%
Obliczenia:
ms= 20%(razy)300g (podzielić przez)100%= 60g
mr=60g(razy)100%(podzielić przez)37%=162g

ms=162g-60g=102g
mw=mr-ms mw=300g-60g mw=240g

ms=240g-102g=138g

137,84=138(w zaokrągleniu)

Ps. Nie jestem pewna, ale powinno być dobrze.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T15:34:33+01:00
Mr1=300g
cp1=20%
cp2=37%

ms=(cp1 * mr) / 100%
ms= ( 20% * 300g) / 100%
ms = 60g

mr2=(ms * 100%) / cp2
mr2=(60g * 100%) / 37% = 162,16g

mw=300g - 162,16g = 137,84g wody
1 5 1