A) gołąb pocztowy potrafi lecieć z prędkością 90km/h. Ile czasu może mu zająć dostarczenie przesyłki na trasie Warszawa-Gdańsk która ma długość w linii prostej ok. 270km?
b) Najszybszy, owadem na świecie jest ważka- potrafi pokonac odległość 3 km w ciągu 2 minut. Z jaką średnią prędkością pokonuję tę odległość?
c) Mucha potrafi latać z prędkością 12km/h. Jaką odległośc może przelecieć w ciągu minuty?

3

Odpowiedzi

2009-11-15T11:22:31+01:00
A
270km:90km/h=3h
c
60min:12km/H= 5km
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:23:56+01:00
A) 270:90=3
b) 3:2=1,5
c) 12:60=0,2
4 5 4
2009-11-15T11:25:11+01:00
A)Jeśli będzie caly czas leciał 90na godzine i w lini prostej to dotrze w ciągu 3godzin


b)Nie za bardzo wiem :D



c)w ciągu minuty przeleci 200metrów