Podczas wakacji w Irlandii podjęłaś dorywczą pracę jako kelnerka.Jeden dości zgłasza zastrzeżenia do smaku potrawy,którą zamówił.
a)Zapytaj na czym polega problem
b)wyjaśnij gościowi,dlaczego nie ma racji
c)zaproponuj jakieś rozwiązanie
Proszę o najłatwiejsze odpowiedzi do tych podpunktów z góry dzięki:)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:42:24+01:00
1) What's happen.?
2) Oh. That's blueberry ice cream, not strawberry.
3) Ok, I go to new Ice cream.
2009-11-15T15:36:30+01:00
A)on what the problem depends ?- na czym polega problem ??
b) you chose the bad dish apparently- widocznie wybrał pan złe danie.
c) you will alter the order maybe ??-może pan zmieni zamówienie ?