Przetłumacz na j.angielski:
1.Ja zawsze chodzę do szkoły na 8 rano.
2.Czy ona gra w tenisa teraz?
3.Oni nie uczą się każdego dnia.
4.Czy on mieszka w Australii?
5.Czy ona chodzi na zakupy w poniedziałki?

Pomóżcie bo to jest dla mojej kol.Beci ja część mam tylko chce posprawdzać czy dobrze ;]:)

2

Odpowiedzi

2009-11-15T11:26:47+01:00
1.I always go to school at 8 o'clock.
2.Is she playing tenis now?
3.They don't learn every day.
4.Does she live in Australia?
5.Does she go shopping every Monday?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:38:32+01:00
1. I always go to school at eight o'clock
2. Is she playing tenis now?
3. They don't learn every day.
4. Does he live in Australia?
5. Does she go to shop in Mondays?