Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:27:15+01:00
100%-x
90%-1440

x= 100% * 1440 / 90%
x= 1600
1600-1440=160
odp: zaoszczędzili 160zł
2009-11-15T11:27:40+01:00


1440 zł to 90%
x to 100%
x=(1440*100%)/90%=1600

1600-1440=160 zł zaoszczędzili
2009-11-15T11:31:00+01:00
1440zł-100%
x-10%

1440*10%
------------ =x
100%

14400
-------- =x
100

x=144

Odpowiedź: dzięki tej obniżce oszczędzili 144zł