A) pan Kowalski przejechał 120km w ciągu 2 godzin a pan Nowak - 200km w czasie 3 godzin. Który kierowca jechał z większą średnią prędkością?
b) Samochód osobowy jedzie z prędkością 80km/h, a dostawczy z prędkością 60km/h. Samochód osobowy przejechał 240km, a dostawczy przejechał 180km. Który samochód jechał krócej?
c) Pani Jola przez 3 kwadranse jechała z prędkością 60 km/h, a pani Aniela jechała ze średnią prędkością 75km/h przez 1/2 godziny. Która z tych pań pokonała większą odległość?

3

Odpowiedzi

2009-11-15T11:36:08+01:00
A)120km:2h=60km/h-kowalski
200km:3h=66.66km/h-nowak
odp. większą prędkośc miał nowak
b)240km:80km/h=3h-osobowy
180km:60km/h=3h- dostawczy
odp. oba auta jechały tyle samo
c)60km/h=1km/minute
3 kwadranse=45km- jola
75km/h: 2 =32.5km- aniela
odp.większą odległość pokonała jola
42 3 42
2009-11-15T11:50:35+01:00
A) Pan Kowalski - 120km/h :2 = 60 km/h
Pan Nowak - 200 km/h : 3 = 66.66 hm/h (w przybliżeniu 66.67km/h)
Odp. Z większą prędkością jechał pan Nowak.
b) Samochód osobowy - 240km : 80 km/h = 3 h
Samochód dostawczy - 180 km : 60 km'h = 3h
Odp. Obaj jechali tyle samo czasu.
c) 60 km/h -> 1km - minuta
3 kwadranse to 45 minut, czyli 45 km - pani Jola
75 km : 2 = 32.5 km - pani Aniela
Odp. Większą odległość pokonała pani Jola.
45 3 45
to jest gowno za taka odpowiedz dostalem 1 z miejsca tylko pokazalem to pani
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:07:01+01:00
Pan kowalski 60 km/h pan nowak 66 2/3km(ułamek) odp.szybciej jechał pan nowak.

b)osobowy 240:3=80km-3h 180;60=3h jadą tak samo

c)45km-45min pani jola 37,5km-30 min odp.Z większą prędkością jedzie pani Jola
34 3 34
Dzięxs jesteś boska dostalam za to plusa