Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:55:39+01:00
Jeśli macie harcerzy w szkole poszukajcie jakis wierszy o niepodległości i niech harcerze ubiorą się w mundury i niech te wiersze mówią.
A na ich tle np; slajdy ze zdjęciami z wojny.
I jeszcze na dużym steropianie zróbcie sklejcie brystole i przyklejcie do steropianu na nim napiszcie akt o niepodległość i co tam było napisane zróbcie ten akt jakby miał już wiele wiele lat.
I niech gra hymn po ciuchu i inne piosenki w tym stylu gdy będą wychodzili ci którzy recytują wiersze.

Proszę ;)
2009-11-15T15:08:53+01:00
Każdego roku przed dniem 11 listopada nauczyciel, któremu przydzielono organizację uroczystości z okazji Święta Odzyskania Niepodległości, staje przed problemem, jak przybliżyć społeczności uczniowskiej tematykę święta.
Jak to zrobić, aby akademia miała atrakcyjną i niebanalną formę, a jednocześnie uczyła patriotyzmu i miłości do Ojczyzny. To trudne zadanie w czasach, gdy słowa takie jak: Ojczyzna, patriotyzm, obowiązek, ofiarność stały się dla wielu młodych ludzi pustym frazesem.
Cele:

ukazanie doniosłego momentu odzyskania niepodległości
uświadomienie uczniom ile trudu kosztowało utrzymanie odzyskanej niepodległości
ukazanie ofiar polskich dążeń niepodległościowych, cierpienia Polaków skazanych na tułaczkę, więzienia
uwrażliwienie na piękno ojczystej poezji i pieśni patriotycznej
kształcenie postawy szacunku do symboli narodowych, właściwego zachowania podczas uroczystości.