Isabella Swan to szukająca swego miejsca w świecie, zagubiona nastolatka, cicha marzycielka. Kiedy poznaje przystojnego, błyskotliwego i intrygującego Edwarda Cullena nie zdaje sobie sprawy, że znajomość ta wstrząśnie jej życiem i zmieni je na zawsze. Zrealizowana z rozmachem historia o zakazanym, burzliwym i niebezpiecznym romansie młodego wampira i śmiertelniczki. W obsadzie wschodzące gwiazdy Hollywood: Kristen Stewart ("Azyl") i Robert Pattinson ("Harry Potter i Zakon Feniksa")! podążających za modą koleżanek z liceum w Pheonix, nie starała się nigdy do nich dopasować. Kiedy jej matka powtórnie wychodzi za mąż i wysyła ją by zamieszkała z ojcem w małym deszczowym miasteczku Forks w stanie Waszyngton, dziewczyna nie spodziewa się, że cokolwiek w jej życiu się zmieni. Poznaje tam tajemniczego i olśniewająco przystojnego Edwarda Cullena (Robert Pattinson), chłopaka niepodobnego do żadnego, którego spotkała do tej pory. Inteligentny i błyskotliwy, ma wgląd do jej duszy. Wkrótce znajomość Belli i Edwarda przeradza się w płomienny i zdecydowanie niekonwencjonalny romans. Edward potrafi przemieszczać się szybciej niż puma, zatrzymać jadący samochód gołymi rękoma - i nie postarzał się od 1918 roku. Podobnie jak wszystkie wampiry jest nieśmiertelny. Ale nie ma kłów i nie pije ludzkiej krwi. Edward i jego rodzina są wyjątkowi wśród wampirów ze względu na ich wybór sposobu życia. Dla Edwarda Bella jest tą, na którą czekał 90 lat - jego bratnią duszą. Ale im bardziej stają się sobie bliżsi, tym bardziej Edward musi walczyć, żeby oprzeć się pierwotnemu przyciąganiu zapachu jej krwi, która mogłaby sprowadzić na niego niekontrolowany szał. Ale co zrobią Edward i Bella, kiedy James (Cam Gigandet), Laurent (Edi Gathegi) i Victoria (Rachelle Lefevre), śmiertelni wrogowie Cullenów, pojawią się w mieście, szukając jej?

przetłumaczyć na zaraz

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:31:28+01:00
Bella Swan is seeking its place in the world, lost a teenager, silent dreamer. When she meets a handsome, brilliant and intriguing Edward Cullen does not realize that knowledge is shake her life and change them forever. Carried out with gusto the story of the forbidden, the turbulent and dangerous romance of a young vampire and mortal. The rising Hollywood star cast: Kristen Stewart ( "Panic Room") and Robert Pattinson ( "Harry Potter and the Order of the Phoenix")! who follow the fashion friends from high school in Pheonix, do not ever try to fit them. When her mother re-marrying, and sends her to live with his father in the rainy little town of Forks, Washington, she does not expect that anything in her life will change. There meets the mysterious and dazzlingly handsome Edward Cullen (Robert Pattinson), a boy to any dissimilarity, which has met so far. Intelligent and witty, has insight into her soul. Soon, Bella and Edward knowledge turns into a fiery and definitely unconventional romance. Edward is able to move faster than the cougar, stop riding in the car with his bare hands - and not aged since 1918. Like all vampires are immortal. But there is no tusks and does not drink human blood. Edward and his family are exceptional among the vampires because of their lifestyle choice. For Bella, Edward is the one for which he waited 90 years - his soul mate. But the more they become closer to each other, the more Edward must struggle to resist the attraction of the original scent of her blood, which could bring him an uncontrolled frenzy. But what Edward and Bella do when James (Cam Gigandet), Laurent (Edi Gathegi) and Victoria (Rachelle Lefevre), Cullenów mortal enemies, will appear in the city, looking for her? też miłam podobne zadanie
1 5 1
2009-11-15T12:50:43+01:00
To jest Po rosyjsku(nie wiedziałam na jaki język chcesz)
Белла Свон ищет свое место в мире, потеряли подростка, тихий мечтатель. Когда она встречает красивый, блестящий и интригующим Эдвард Каллен не понимает, что знание поколебать ее жизнь, и изменить их навсегда. Осуществляется с аппетитом история запрещено, бурная и опасная романтика молодой вампир и смертный. Голливудская звезда ростом В ролях: Кристен Стюарт ( "Panic Room") и Роберт Паттинсон ( "Гарри Поттер и Орден Феникса")! кто следит за модой друзей из средней школы в Pheonix, никогда не пытаются втиснуть их. Когда ее мать повторно выйти замуж, и отправляет ее жить с отцом в дождливую маленький город Форкс, Вашингтон, округ Колумбия, она не ожидает, что ничего в ее жизни изменится. Там встречает таинственного и ослепительно красивого Эдвард Каллен (Robert Pattinson), мальчик любого отличия, которые встретились до сих пор. Умный и остроумный, имеет представление в ее душе. Вскоре, Беллы и Эдварда знание превращается в огненный и определенно нетрадиционный роман. Эдвард способно двигаться быстрее, чем Cougar, остановка езде в автомобиле с голыми руками - и не в возрасте с 1918 года. Как и все вампиры бессмертны. Но нет бивней и не пить человеческую кровь. Эдвард и его семья являются исключительной среди вампиров, из-за их образа жизни. Для Белла, Эдвард является тот, для которого он ждал 90 лет - его душу. Но чем больше они стали ближе друг к другу, тем более Эдвард должны бороться, чтобы противостоять притяжению оригинальный аромат ее кровь, которая могла бы принести ему неконтролируемое безумие. Но что Эдварда и Беллы делать, когда Джеймс (Cam Жиганде), Лоран (EDI Gathegi) и Виктория (Rachelle Lefevre), Cullenów смертельными врагами, появится в городе, глядя на нее?

To po francusku:))

Bella Swan cherche sa place dans le monde, a perdu une adolescente, rêveur silencieux. Quand elle rencontre un beau et brillant et intrigant Edward Cullen ne se rendent pas compte que la connaissance est le tremblement de sa vie et de les changer à jamais. Mené avec brio l'histoire de l'interdit, le roman turbulent et dangereux d'une jeune vampire et mortelle. Le casting de stars de Hollywood: Kristen Stewart ( "Panic Room") et Robert Pattinson ( «Harry Potter et l'Ordre du Phénix")! qui suivent les amis de mode du lycée de Pheonix, ne jamais chercher à leur donner. Quand son Re mère-épouse, et lui envoie vivre chez son père dans la petite ville pluvieuse de Forks, Washington, elle ne s'attend pas que rien dans sa vie va changer. Il y rencontre le mystérieux et éblouissant beau Edward Cullen (Robert Pattinson), un garçon à aucune dissemblance, qui a rencontré jusqu'à présent. Intelligent et plein d'esprit, a un aperçu de son âme. Bientôt, Bella et Edward connaissance se transforme en un fougueux et romantique définitivement non conventionnelles. Edward est capable de se déplacer plus vite que le couguar, arrêtez-vous dans la voiture avec ses mains nues - et pas vieilli depuis 1918. Comme tous les vampires sont immortels. Mais il n'y a pas de défenses et ne pas boire du sang humain. Edward et sa famille sont exceptionnels parmi les vampires en raison de leurs choix de vie. Pour Bella, Edward est celle pour laquelle il a attendu 90 ans - son âme sœur. Mais plus ils sont rapprochés les uns des autres, le plus Edward doit lutter pour résister à l'attrait de la fragrance originale de son sang, qui pourrait lui apporter une frénésie incontrôlée. Mais qu'est-Edward et Bella faire quand James (Cam Gigandet), Laurent (Edi Gathegi) et Victoria (Rachelle Lefevre), ennemis mortels Cullenów, apparaîtra dans la ville, à la recherche d'elle?

To po hiszpańsku!!!



Bella Swan está buscando su lugar en el mundo, perdió un adolescente, que sueña en silencio. Cuando conoce a un Cullen guapo, brillante y fascinante Edward no se da cuenta de que el conocimiento es agitar su vida y cambiar para siempre. Llevado a cabo con gusto la historia de lo prohibido, el romance turbulento y peligroso de un joven vampiro y mortal. El elenco de estrellas de Hollywood en aumento: Kristen Stewart ( "Panic Room") y Robert Pattinson ( "Harry Potter y la Orden del Fénix")! que siguen la moda de los amigos de la escuela secundaria en Pheonix, nunca tratar de encajar ellos. Cuando su nueva madre a casarse, y la envía a vivir con su padre en la pequeña ciudad lluviosa de Forks, Washington, ella no espera que nada en su vida va a cambiar. No conoce al misterioso y deslumbrante hermoso Edward Cullen (Robert Pattinson), un niño de cualquier desigualdad, que se ha reunido hasta ahora. Inteligente e ingenioso, tiene conocimiento de su alma. Pronto, Bella y Edward conocimiento se convierte en un fogoso romance, y definitivamente no convencionales. Edward es capaz de moverse más rápido que el puma, el dejar de montar en el coche con sus propias manos - y no de edad desde 1918. Al igual que todos los vampiros son inmortales. Pero no hay colmillos, no beben sangre humana. Edward y su familia son excepcionales entre los vampiros debido a su estilo de vida. Para Bella, Edward es el uno para el que esperó 90 años - su alma gemela. Pero cuanto más se aproximen a los demás, el Edward debe luchar para resistir la atracción de la esencia original de su sangre, lo que podría traerle un frenesí incontrolado. Pero lo que Edward y Bella hacer cuando James (Cam Gigandet), Laurent (Edi Gathegi) y Victoria (Rachelle Lefevre), los enemigos de Cullenów mortal, aparecerá en la ciudad, en busca de ella?

Jak jednak to żaden z tych jezyków to napisz na peiv na jaki to ma być:))
1 5 1
2009-11-15T13:07:02+01:00
(ang.)

Bella Swan is seeking its place in the world, lost a teenager, silent dreamer. When she meets a handsome, brilliant and intriguing Edward Cullen does not realize that knowledge is shake her life and change them forever. Carried out with gusto the story of the forbidden, the turbulent and dangerous romance of a young vampire and mortal. The rising Hollywood star cast: Kristen Stewart ( "Panic Room") and Robert Pattinson ( "Harry Potter and the Order of the Phoenix")! who follow the fashion friends from high school in Pheonix, do not ever try to fit them. When her mother re-marrying, and sends her to live with his father in the rainy little town of Forks, Washington, she does not expect that anything in her life will change. There meets the mysterious and dazzlingly handsome Edward Cullen (Robert Pattinson), a boy to any dissimilarity, which has met so far. Intelligent and witty, has insight into her soul. Soon, Bella and Edward knowledge turns into a fiery and definitely unconventional romance. Edward is able to move faster than the cougar, stop riding in the car with his bare hands - and not aged since 1918. Like all vampires are immortal. But there is no tusks and does not drink human blood. Edward and his family are exceptional among the vampires because of their lifestyle choice. For Bella, Edward is the one for which he waited 90 years - his soul mate. But the more they become closer to each other, the more Edward must struggle to resist the attraction of the original scent of her blood, which could bring him an uncontrolled frenzy. But what Edward and Bella do when James (Cam Gigandet), Laurent (Edi Gathegi) and Victoria (Rachelle Lefevre), Cullenów mortal enemies, will appear in the city, looking for her?
1 5 1