Odpowiedzi

2009-11-15T11:32:22+01:00
Samochód ciężarowy
70km * 4h = 280km
Samochód osobowy
90km * 3h = 270km
1 5 1
2009-11-15T11:34:00+01:00
S=V*t
s1=70km/h*4h=280km
s2=90km/h*3h=270km
odp. Dłuższą drogę przebyłby samochód ciężarowy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:34:54+01:00
Ciężarówka - 70km/h x 4h = 280km
Samochód osobowy - 90km/h x 3h = 270km
Odp. Dłuższą drogę przejechałby samochód ciężarowy.

Myślę że dobrze.....

PS. Znak x oznacza mnożenie