Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:38:57+01:00
A 1cm-2,5 km 2
b 1cm-50km 1
c 1cm-8 km 3
d 1cm-0,25 km 4
2009-11-15T11:39:28+01:00
1. 1cm - 50 km
2. 1:800 000 bo 1cm - 8km
3. 1:250 000 bo 1cm - 2,5km
4. 1cm - 0,25km
2009-11-15T11:40:14+01:00
A) 1:250 000 - 1cm-250 000cm=2500m=2,5km
b) 1 cm- 50 km
c) 1:800 000 - 1cm-800 000cm=8000m=8km
d) 1 cm- 0,25 km

od największej do najmniejszej:
d) 1cm-0,25km
a) 1:250 000
c) 1:800 000
b) 1cm-50km