Odpowiedzi

2009-11-15T11:39:31+01:00
Na sejmie walnym:
-uchwalano podatki
-podejmowano decyzje dotyczące praw i obowiązków ludności
-podejmowano decyzje dotyczące spraw wojskowych, czyli wojen i pokoju.
-uchwalano prawa i przywileje.
1 5 1
2009-11-15T11:39:48+01:00
Na sejmie walnym:
-uchwalano podatki
-podejmowano decyzje dotyczące praw i obowiązków ludności
-podejmowano decyzje dotyczące spraw wojskowych, czyli wojen i pokoju.
-uchwalano prawa i przywileje.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:12:27+01:00
Uchwalano podatki, ustalano nowe prawa, zawierano i zatwierdzano traktaty pokojowe.
1 5 1