Odpowiedzi

2009-11-15T11:43:21+01:00
Miejscem zerowym funkcji liniowej f określonej wzorem f(x)=(√5)(x-√2) jest liczba


f(x)=(√5)(x-√2)=0 wtedy i tylko wtedy gdy jeden z czyników jest równy zero (√5)jest różny od zera zawsze więc pozostaje tylko :
(x-√2)=0
x=√2
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:43:36+01:00
F(x)=(√5)(x-√2)
0=(√5)(x-√2)
√5x-√10=0
√5x=√10 //√5
x=√10/5
x=√2
1 4 1
2009-11-15T11:49:04+01:00
Miejsce zerowe, to każdy argument, którego wartość przymuje 0.
więc do tego zadania przeba wyliczyc x=?


0=pierwiastek z 2
1 2 1