Mam takie dość dł. zadanko ^^ i nie umiem go zrobić xD

To, są nazwy zawodów po angielsku tylkom brakuje paru liter :P .. trzeba uzupełnić słowa i przetłumaczyć wyraz ..

4._lumbe_
5._ecretar_
6._cto_
7._urs_
8._rtis_
9._he_
10._eporte_
11._ode_
12._arme_
13._uilde_
14._lectricia_
15._usicia_
16._olic_ _ffice_
17._aite_
18._ho_ _ssistan_

xD xD xD .. Help ;E

3

Odpowiedzi

2009-11-15T11:51:59+01:00
4. plumber
5. secretary
6. actor
7. nurse
8. artist
9.
10. reporter
11. model
12. farmer
13. builder
14. electrician
16. police officer
17. waiter
18. shop assistant
2009-11-15T12:24:07+01:00
4. plumber
5. Secretary
6. actor
7. nurse
8. artist
9. uher
10. reporter
11. model
12. farmer
13. builder
14. electrician
15. musician
16. Police officer
17. waiter
18. shop asisstant

nie mam pewności co do 9 ale chyba reszta dobrze
pozdrawiam :P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:49:02+01:00
4. plumber - hydraulik
5. secretary - sekretarka
6. actor - aktor
7. nurse - pielęgniarka
8. artist - artysta
9. chef - szef kuchni
10. reporter - reporter
11. model - model
12. farmer - rolnik
13. builder - budowlaniec
14. electrician - elektryk
15. musician - muzyk
16. Police officer - policjant
17. waiter - kelner
18. shop asisstant
1 5 1