Odpowiedzi

2009-11-15T12:14:59+01:00
-czy naprawdę spotkanie z Jezusem zmieniło cie na lepsze?
-oczywiście że tak
-a w jaki sposób?
-gdy zostałem oślepiony i spadłem z konia, usłyszałem jakiś głos który powiedział mi że jest we mnie dobro i powinienem nim się kierować. W jednej chwili zrozumiałem że moje doczesne życie było oparte na wyłącznie złych uczynkach.
-i co postanowiłeś po tym zdarzeniu?
-najpierw zmieniłem imię z Szaweł na Paweł. postanowiłem przyłączyć się do Chrystusa i podążać jego ścieżką. Wydarzenie to miało na mnie ogromny wpływ gdyż w jednej chwili zmieniłem swoje poglądy i zostałem chrześcijaninem.
-co robiłeś po przemianie?
-do końca życia głosiłem słowo Boże i starałem się nawrócić jak najwięcej osób.

mam nadzieję że pomoże:D
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:41:25+01:00
- witaj sw. pawle
- witaj drogie dziecko
- dzisiaj rozmawialiśmy o twojej niezwykłej osobie na lekcji religii. wiele osób zaintrygowała twoja postawa przed spotkaniem z jezusem, ale wzruszyła po spotkaniu
- wiem, wcześniej byłem złym człowiekiem, prześladowałem chrześcijan i ich zabjałem. później ujrzałem cud uczyniony przez Jezusa i uwierzyłem.
- wielu ludzi powinno zazdrościć ci takiej postawy
- myślę, ze nie. żałuje i wstydzę się tego. chciałbym tak jaj większosć z was być od urodzenia chrześijaninem
- myślisz, że dzisiejsza młodzież mogłaby postępować tka jak ty?
- oczywiście, tylko musiałaby bardzo tego chcieć.
- dziękuję za rozmowę
- ja również
- szczęśc boze
- do widzenia dziecko !

11 4 11
2009-11-15T12:48:22+01:00
Ty: witam państwa! dzisiaj będziemy gościć w naszym programie św. Pawła. Witam!
śwP: Dzieńdobry
ty: dotarły do nas pogłoski,że spotkał pan zmartwychwstałego jezusa. Czy to prawda?
śwP: tak to prawda.
ty: co pan czuł gdy jezus ukazał się zaskakując pana na pustyni?
śwP: napewno czułem się zażenowany moją ucieczką, ale oprucz tego poczułem sszczęście i strach mnie opuścił gdyż jezus skądś powrócił więc nie ma po co bać się śmierci. Jak widać ja też wróciłem! :-)
ty: dziękujemy bardzo za udzilenie nam szczegółów tego zaskakujące zdarzenia.
Wywiad poprowadziła <wpisz swoje imie i nazwisko>. dozobaczenia!
11 3 11