Odpowiedzi

2009-11-15T11:52:07+01:00
Moim zdaniem nie bo to nudna lektura.....
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:55:33+01:00
Krzyżacy nie powinni znajdować się w lekturach dla dzieci ponieważ to czysta przemoc , gdy dziecko posłucha tej lektóry może stać się agresywne, niemiłe i jest możliwość , że będzie obrażał inych. Lecz dla dzieci starszych w klasach 3-6 mogłyby się znajdować takie lektury ze względu na poznawanie histori , życia swych dawnych przodków.