Uzupełnij:
Do przedsionka prawego krew odtlenowana wpływa dwiema .............. . Zastawka .............. zapobiega cofaniu się krwi z prawej komory do prawego przedsionka. Z komory prawej uchodzi ................... . Lewy przedsionek tłoczy krew ............ pochodzącą z płuc. Zastawka .................. zapobiega cofaniu się krwi z lewej komory do lewego przedsionka. Aorta uchodzi do ........ .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:02:06+01:00
Żyłami, trójdzielna, pień płucny, natlenowaną, dwudzielna, innych tętnic
1 5 1
2009-11-15T13:15:07+01:00
Do przedsionka prawego krew odtlenowana wpływa dwiema żyłami . Zastawka trójdzielna zapobiega cofaniu się krwi z prawej komory do prawego przedsionka. Z komory prawej uchodzi do płuc . Lewy przedsionek tłoczy krew do lewej komory pochodzącą z płuc. Zastawka dwudzielna zapobiega cofaniu się krwi z lewej komory do lewego przedsionka. Aorta uchodzi do prawego przedsionka serca .
2009-11-15T17:36:46+01:00
Do przedsionka prawego krew odtlenowana wpływa dwiema żyłami . Zastawka trójdzielna zapobiega cofaniu się krwi z prawej komory do prawego przedsionka. Z komory prawej uchodzi do płuc . Lewy przedsionek tłoczy krew do lewej komory pochodzącą z płuc. Zastawka dwudzielna zapobiega cofaniu się krwi z lewej komory do lewego przedsionka. Aorta uchodzi do prawego przedsionka serca .