Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T11:58:42+01:00
1. ciężko zarobione pieniądze;
2. wyjechać w celach zarobkowych;
3. pracować na utrzymanie;
4. pozbawić pracy, środków utrzymania;
5 4 5
2009-11-15T11:59:32+01:00
Ciężki kawałek chleba - no to powiedzenie podobne do ( trudny orzech do zgryzienia). Mówi o tym, że coś jest trudno zrobić.
wędrować z chlebem- iśc przez zycie ze szczęściem
zarabiac na kawałek chleba - pracować na szczęscie, dobro, zdrowie
pozbawić kogoś chleba- zabrać komuś najcenniejszą rzecz
4 5 4
2009-11-15T12:03:01+01:00
1. To coś co jest trudne do wykonania.
2. Czyli żebrać lub iść zaczymś co jest nam bardzo potrzebne
3. Czyli zarabiać na podstawowe rzeczy
4. Czyli pozbawić człowieka rzeczy która została zarobiona za własne pieniądze
4 3 4