Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:00:24+01:00
H to jest wysokość

dane :
f= 3000 N
h lub s (przesunięcie, przemieszcenie) = 12m

szukanae :
w = ?

w= f*s
w= 3000 N * 12 m
w= 36 000 J (dżuli)
]
Odpp : praca wynosi 36 000 J. Praca jest wykonywana przeciwko sile wyporu

2009-11-15T12:06:58+01:00
Wykonuje pracę przeciwko sile grawitacj (oznaczanej jako g równej ok 10N/kg)Praca W = F(siła)*S(droga)
S= 12m
F= 3000N bo z taką siłą skierowaną pionowo w dół działa ciężar podnoszony przez dźwig

więc W = 12m* 3000N=36000J (dzuli)