Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:03:48+01:00

Zenek dotarł do domu wuja. Zamieszkał z nim. Wuj zapisał go do szkoły w Tczewie.Ojciec Zenka dowiedział się, że jego syn jest u Antoniego i udał się tam. Rozmawiał z synem. Wyjaśnili sobie swe błędy i pan Wójcik przyrzekł, że już nie będzie pił i będą żyć jak normalna rodzina. Ojciec Zenka postanowił, że zabierze syna do Olszyn. Zostali tam 3 dni, ale musieli wracać, bo na Zenka "czekała" szkoła.
7 3 7
2009-11-15T12:16:50+01:00
Zenek dotarł do wuja i od września chodził do pobliskiej szkoły.
Utrzymywał kontakt z Ulą i resztą bandy.W następne wakcje Zenek z wujkiem pojechali do Olszyn i spędzili tam całe wakacje , Antoni zasadził sad i cały czas pielęgnował go,A Zenek spędza całe popołudnie przebywając na wyspie ze swoją paczką.Ula zakochała się w Zenku i postanowili chodzić ze sobą . mieli jeszcze wiele przygód w wakacje.
15 5 15
Wielkie dzięki za pomysł. Biorę się do rozpisywania go :)