Ulotka treść Kupując u nas mieszkanie ,wpłacasz przy podpisaniu umowy tylko 15% wartości mieszkania .Resztę płacisz przy odbiorze kluczy .
ustal ile złotych trzeba zapłacić ??
a) przy podpisywaniu umowy kupienia mieszkania o wartości 220tys.
b)przy podpisywaniu umowy kupna mieszkania o powierzchni 60,2m (kwadratowego) ,którego cena za 1m(kwadratowy) wynosi 5zł
c) przy odbiorze kluczy jeśli przy zawieraniu umowy zapłaciliśmy 54tys. zł


Proszę o wszystie obliczenia
POMOCY!!! Pilne!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:10:03+01:00
A.220 tys = 100%
22tys =10%
11tys=5%
33tys+ 15 %
B. 60,2x5zł= 301
czyli 100%=301
1% = 3.01x15=45,15
C.54tys=15%
x=100%
czyli 54x100przez 15=360
2009-11-15T12:14:42+01:00
A

100 % - 220 000
:10
10 % - 22 000
* 1.5
15 % - 33 000

należy wpłacic 33 000 zł

b

60, 2 * 5zł = 301

100 % - 301 000
; 10
10 % - 301 00
* 1,5
15 % - 451.50

nalezy zapłacić 451,5 zł

c

15% - 54 000
: 10
1.5 - 54 00
* 56,6
85 % - 305,64

należy wpłacić 305,64 zł