Odpowiedzi

2009-11-15T12:08:48+01:00
Młodzież i ich nałogi... :) O to chodzi??
2009-11-15T12:09:51+01:00
Hmmm...
może " Trudna młodzież"
albo " Szkodliwe Nałogi"
lub Nałogi młodzieży" !
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:11:50+01:00
Walka z uzależnieniem.
precz nałogom!
nie chcę was znać.
to już nie moja działka.
nieprzyzwoite rozwiązaywanie problemów.
piwo nie sprawi, że znikną nasze problemy.
zmarnowane pieniądze, grzech czy uczucie wyższości?
sięgnąć po zło.
kiedyś uszczęśliwiała czekolada, teraz alkohol.