Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T12:12:42+01:00
There are no legal provisions regarding the membership of the royal family, so you can meet with different lists of people deemed to be its members. People with titles of His or Her Majesty (called His / Her Majesty), and His or Her Royal Highness (His / Her Royal Highness) is unquestionably regarded as members of the royal family.
2 3 2
2009-11-15T12:18:22+01:00
1. Brytyjska Rodzina Królewska - grupa ludzi, których łączą bezpośrednie relacje rodzinne z monarchą brytyjskim.
2. Nie ma żadnych prawnych uregulowań co do przynależności do rodziny królewskiej, dlatego można spotkać się z różnymi listami osób, uważanych za jej członków.
3.Królewskiej Mości i Jego lub Jej Królewskiej Wysokości są uważane niepodważalnie za członków rodziny królewskiej.
4. dzieci monarchy oraz wnuczęta monarchy w linii męskiej (książęta i księżniczki).
5.małżonki i owdowiałe małżonki synów monarchy oraz wnuków monarchy w linii męskiej (nie dotyczy małżonków monarszych córek lub wnuczek)
6.a przed rokiem 1917 także prawnuczęta monarchy w linii męskiej nosiły królewskie tytuły, zaliczano także małżonki tych książąt, jednak nie małżonków księżniczek (książę-monarszy prawnuk posiadał już stylizację Jego Wysokości.
7.Obecna brytyjska rodzina królewska jest przedstawicielem dynastii Windsorów (potomkowie Elżbiety II i Filipia Mountbattena, księcia Edynburga noszą formalnie nazwisko Mountbatten-Windsor; mimo iż najpewniej takie nazwisko będzie posiadał następca Elżbiety II oficjalna nazwa rodu nie będzie zmieniona).
8.Wielka Brytania - nosi oficjalna nazwę "Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej" w skład którego wchodzą cztery krainy, Anglia, Szkocja, Walia i sześć hrabstw tworzących Irlandię Północną. W skład Wielkiej Brytanii wchodzą również wyspy Man (Morze Irlandzkie) i Wyspy Normandzkie (położone w kanale La Manche, u północno-zachodniej wybrzeży Francji).
9.Wielka Brytania zajmuje większą część archipelagu Wysp Brytyjskich położonych u północno-zachodnich wybrzeży Europy.
10.Charakteryzuje się ona łagodnym klimatem, na którego wpływ mają wilgotne masy powietrza napływające z nad Oceanu Atlantyckiego, które powodują częste występowanie tu opadów deszczu.
4 3 4