Odpowiedzi

2009-11-15T12:11:49+01:00
Zdanie o innym znaczeniu niż jego dosłowny sens
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:11:57+01:00
Przenośnia, inaczej metafora, wyrażenie czegoś za pomocą
innych słow, na zasadzie podobieństwa, analogii bądź gry
skojarzeń, odczytujemy ją w sposób nie doslowny, a przenośny, np las rąk.
12 4 12
2009-11-15T12:12:57+01:00
Inaczej metafora, środek stylistyczny, słowa tworzą związek o innym znaczeniu niż dosłowny sens wyrazów
7 4 7