Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:48:49+01:00
1. Wisława Szymborska
2. Stanisłam Dziwisz
3. Maria Konopnicka
4. Czesław Miłosz
5.Stefan Wyszyński
6. Jerzy Owsiak
7. Andrzej Wajda
8. Lech Wałęsa
9. Tadeusz Mazowiecki
10. Jacek Kuroń
11. Andrzej Stelmachowski
12. Ryszard Kapuściński
2009-11-15T13:19:08+01:00
Lech Wałęsa
Jan Paweł II
Ksiądz prof. Czesław Bartnik
Karol Modzelewski
Władysław Bartoszewski
Stanisław Barańczak
Halina Bortnowska
Tadeusz Mazowiecki
Jurek Owsiak
Mikołaj Rej
Stefan Żeromski
Ignacy Krasicki