Odpowiedzi

2009-11-15T12:26:15+01:00
Punktualny, odpowiedzialny, pomocny, spokojny, prawdomówny, ambitność, cierpliwość, rozsądek, szczerość, uczciwość, grzeczność
2009-11-15T12:27:16+01:00
-Uprzejmość
-Zaradność
-Spryt
-Cierpliwość
-Silny psychicznie i fizycznie (zależy od stanowiska pracy)
- Wykształcony
- Mądry
- Przykładny

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:50:24+01:00
1.cierpliwy
2.uprzejmy
3.miły
4.inteligentny
5.poważny
6.bezkonfliktowy
7.zdecydowany
8.punktualny
9.odpowiedzialny
10.otwarty




1 5 1