Proszę o rozwiązanie potrzebne na jutro.

Obrońcy Zbaraża odbili nazajutrz ciało Podbipięty i urządzili mu pogrzeb.Zaproponuj tekst kilku zdaniowego napisu nagrobnego upamiętniającego czyn i postawę bohatera.Nie zapomnij wymienić jego cech,które poznałeś przy lekturze fragmentu.


Z góry dziekuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:26:30+01:00
LONGINUS PODBIPIĘTA
Ku czci i pamięci odważnemu,mężnemu i nieulęknionemu Longinesowi.który zginą z ręki wroga oddani przyjaciele ze Zbaraża.
NIECH SPOCZYWA W POKOJU [*]
6 3 6
2009-11-15T12:28:48+01:00
Ja też miałam to zadane ;p
Pod tą płytą spoczywa ciało Longinusa Podbipięty , walecznego rycerza ,szlachcica z herbu Zerwikaptur , człowieka honoru , był on wysokim i chudym męszczyzną , który zginą za swój kraj i kompanów podczas bohaterskiej misji w 1649 roku pod Zbarażem
78 4 78