Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:25:02+01:00
Drogi nie przejezdne
obwodnice
drogi remontowane
drogi przejezdne
ograniczenia predkości
1 5 1
2009-11-15T12:25:30+01:00
- długość trasy
- przebieg trasy
- czas jazdy
- lokalizacja obiektów publicznych
2009-11-15T12:26:45+01:00
- długość trasy
- czas w jakim ok. pokonamy drogę
-wskazówki do przebycia drogi
-lokalizację ciekawych obiektów na drodze