Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T12:35:07+01:00
Leżą na tej samej półkuli więc
140-17=123

zamiana na minuty
1stopien to 4 minuty
123*4= 492minuty

zamiana na godziny 492:60=8 h i 12 minut

jeżeli we wrocławiu jest 5.30 to w tokio musi byc godzina późniejsza wiec 5.30 + 8h i 12 minut = 13.42
5 2 5
2009-11-15T12:39:28+01:00
Dł geofr wrocławia- 17E
dł geogr tokio- 140E

140-17=123 (stopni)
123*4(min)=492 (min)
przeszkształcamy na godziny= 496/60= 8h i 20min

5:30- 8hi20min= 9:10 (10listopada)
3 3 3