Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T13:19:05+01:00
A- Agrest jedz przynajmniej raz w tygodniu.
b- Biegaj dla zdrowia.
c- C witaminy nigdy za wiele.
d- Dużo wody pij.
e- Energię chcesz mieć, warto zdrowo jeść.
f-
g- Gruszki jedz.
h-
i- Ile zjesz, tyle wiesz!
j- Jedz posiłki regularnie.
k- kwaśną potrawę zjedz w witaminę C bogata jest.
l- Lizaków nie jedz.
m- Mniej mięsa, więcej warzyw i owoców.
n- NIE słodyczom mów.
o- Oczom dawaj produkty bogate w witaminę A.
p- Potrawy bogate w błonnik pomogą Ci o kłopotach z brzuchem zapomnieć.
r- Ruszaj się podczas przygotowywania posiłków.
s- Sport to zdrowie.
t- To proste- pij Costa'e (taki sok;P).
u- utrzymasz w formie mięśnie, gdy białka dużo jeść będziesz.
w- witaminki, witaminki.
z- zdrowo się odżywiaj!

nie wiem tylko co może być na h i f;P
mam nadzieję, że o to chodziło ;)
2 3 2
2009-11-15T15:09:53+01:00
A
B
C - Codziennie rano jedz śniadanie.
D - Dbaj o różnorodność spożywanych produktów.
E -
F
G
H
I - Ograniczaj spożycie tłuszczów, w szczególności zwierzęcych, a także produktów zawierających dużo cholesterolu i izomery trans nienasyconych kwasów tłuszczowych.
J - Jedz codziennie dużo warzyw oraz owoców
K
L
M - Mięso spożywaj z umiarem.
N - Nie podjadaj między posiłkami.
O - Ograniczaj spożycie soli.
P - Pij wystarczającą ilość wody.
R
S - Spożywaj codziennie co najmniej dwie duże szklanki mleka. Mleko można zastąpić jogurtem, kefirem, a częściowo także serem.
T
U - Unikaj nadwagi i otyłości
W
Z - Zachowaj umiar w spożyciu cukru i słodyczy.



Mam nadzieję że chociaż troszeczkę pomogłam ..
2009-11-15T17:15:52+01:00
A – Aktywność fizyczna
B – bieganie dla zdrowia, lepszego samopoczucia, poprawienia kondycji
C – często ale mało jeść
D – Dania spożywane codziennie mniej więcej o tych samych porach
E – Energię będziesz mieć, gdy zdrowo będziesz jeść
F
G – gotowane warzywa tylko w ostateczności – lepiej świeże
H
I
J – Jedzenie dużej ilości warzyw i owoców
K – kontrolowanie masy ciała
L – Leczyć się nie trzeba gdy jesz co potrzeba
M – mniej mięsa, zastąpić je tłuszczami roślinnymi
n – niejedzenie lub ograniczenie słodyczy
O – ograniczenie spożywania soli
P – Picie dużej ilości, w szczególności wody
R – redukcja ilości spożywanego cholesterolu
S – spożywanie dużej ilości produktów zbożowych
T
U – urozmaicenie spożywanych produktów
w – wypijanie codziennie przynajmniej 2 szklanek mleka
Z – zredukowanie ilości spożywanych tłuszczów